Сон за многу инвеститори во недвижности не е само да изградат луксузна приватна вила на сонце, туку таква што ќе има годишен принос од 12%. Горди на својата инвестиција и подготвени за својата прва сезона, тие брзо пресметаа дека во текот на трите клучни летни месеци, износот што треба да се плати на онлајн агентите за недвижности како што е Airbnb би изнесувал вкупно речиси 7.000 евра, што го сметаа за гротескно. Како што знае секој сопственик на изнајмен имот за одмор, почнаа да се појавуваат клучните прашања: не е ли тоа претерано, и како поинаку можам да добијам резервации?
Не само што цената беше непривлечна, туку и паричниот тек; онлајн агентите за недвижности примаат резервации во јануари за август и му исплаќаат на сопственикот само 30 дена по одјавувањето во септември. Финансирањето на цела сезона не беше привлечно и имаше малку бизнис смисла ако средствата можеа да се добијат при резервација, а не при одјавување. Мораше да има одржлива алтернатива, влезе Quendoo.
Уверени дека можат да го преземат сопствениот маркетинг за многу помалку пари и сакајќи ја можноста да ги поседуваат каналите преку кои ќе се пронајдат гостите, беше донесена одлука да се продолжи со Quendoo. По кратка консултација, сопствениците одлучија стратешки да ги задржат своите OTA профили за да испорачуваат само резервации вон шпиц, јуни, јули и август ќе бидат блокирани за да се обезбеди нивната ексклузивност за нивните сопствени директни резервации. Оваа тактика им овозможи да сè уште да примаат резервации вон шпиц кога ќе биде потешко да постигнат резултати за себе, плус ја зачуваа својата изложеност на пошироката глобална публика, заедно со сите нивни постоечки прегледи. На крајот, тие почнаа да ги разгледуваат OTA како маркетинг канали, а не само канали за резервации, а за провизија од 20%, овој формат се чинеше како фер зделка.
Тие разбраа дека поголемиот дел од гостите што пребаруваат онлајн аранжмани активно ја бараат веб-страницата на сместувачкиот капацитет директно и сакаа да го фатат и конвертираат тој преголем сообраќај. Затоа, беше од суштинско значење да имаат механизам за прикажување на нивната достапност во реално време, истовремено синхронизирана низ сите онлајн аранжмани (преку нашиот менаџер на канали) за да избегнат двојни резервации и да вршат моментални плаќања преку интернет преку кредитна картичка. Quendoo ги имаше сите потребни алатки.
Од сопственикот:
„Почнавме само со веб-страница на Quendoo и кампања на Фејсбук од 20 евра. Два дена подоцна ја имавме нашата прва директна резервација за 1.300 евра за вкупен трошок за конверзија од само 45 евра, одлично! Истата резервација преку OTA ќе нè чинеше 260 евра со плаќање добиено шест месеци подоцна, едноставно нема споредба. Сега ги имаме алатките, имаме самодоверба да инвестираме во сопствени маркетинг канали и да имаме поголема контрола врз нашите приходни текови.
Многу сме задоволни од Quendoo, навистина функционира, поддршката е одлична, едноставно не може да биде поефикасна.“
QUENDOO е поддржан од „Vitosha Venture Partners Fund l“, фонд за приватен капитал, кофинансиран од Европските структурни и инвестициски фондови во рамките на оперативната програма „Иновации и конкурентност 2014-2020“, управувана од Менаџерот на фондот за финансиски инструменти во Бугарија.